Aarrekidvinner

Jeg vant! Igjen!

Jeg vinner sjelden, men nå er jeg i løpet av et års tid kommet opp i til sammen to premier fra samme sted. Fra Guttelus. Fordi Pia hadde en liten sak gående, og jeg slengte meg med, og ble blant hennes trillioner av lesere faktisk trukket ut som vinner. Litt flaks skal man ha

Jeg har handlet en del fra den butikken, og liker godt både nettbutikken og utvalget de har der. Nå finnes de også som ånkli butikk, og jeg må få dratt dit en tur.

Denne gangen får jeg velge meg et produkt fra Aarrekid. Et merke jeg ikke har hørt om, men som er skikkelig kult.


Og det går som jeg trodde - jeg må bestille en pute til. Det holder ikke med én myk, kul pute. Begge gutta vil ha. Og det forstår jeg. Puta er både kul og myk og passe stor til kos. Og så er den ikke i polyesterfleece, som andre sånne koseputer ofte er.

Kanskje jeg rett og slett må reise dit da, og handlet pute sånn in real life, ikke bare gjennom cyberspace? Når jeg bare får en åpning i kalenderen.

Når gutta har lagt seg, kan mamma kose puta

(Innlegget er ikke sponset altså, dette er helt og fullt min personlige oppfatning)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?