Flokefritt


Det har vi nå gjort en stund. Med større eller mindre suksess
Du kan jo vurdere selv

Gjennomsnittssveis

 Det jeg konkluderer med er følgende:
  • Den med X på etiketten er bedre enn den med mye tekst på. Den både lukter bedre og har bedre konsistens
  • Den med teksten på gjør håret veldig flatt. Særlig om den sprayes i tørt hår. Men også om den brukes i vått. Vil man ha flatt sovehår dagen etter, er denne bra. Vil man ha litt bustete hår, men uten de store vonde flokene, bruker man den med X på
  • Den med X på gjør håret nemlig mykt, men fortsatt litt fluffy. Både i vått og tørt hår
Og siden mamma liker den litt fluffy stilen, tror jeg vi må lande på den
Så vi velger X

Det er lettere å velge enn å fylle ut skjemaet som følger med de to sprayflaskene. Skal jeg skrive noe på alt? Hvilket navn skal det stå øverst, minstens eller mitt? Hårlengde? Jeg vet ikke, jeg går for 'Middels bustete'. Det stemmer i allefall. Jeg klarer ikke å evaluere på en skala fra 1 til 5. Ikke i kveld, i allefall

Men siste spørsmål er enkelt: Ville du kjøpt produkt X? Ja, det ville jeg.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?