Drømmen om en trykknapp

Det er ikke nødvendigvis de tingene man tenker skal være vanskelig å få til på nytt bad som viser seg å være vanskelig

Det er de der små tingene man ikke skjenker en ørliten tanke en gang i hverdagen, som viser seg å skape mye ekstra jobb

Som trykknappen til do

Den første butikken har bare sånne til 7.999,-. Antakeligvis gullbelagt. Den utgår, av naturlige årsaker

Den andre butikken har ikke sånne knapper

Den tredje butikken har mange. Og vi velger Grohe. Som passer om sisterna er Grohe. Noe snekkeren mener at det ofte er

Rørleggeren installerer Geberit-sisterne. Tre dager etter at vi endelig har fått kjøpt den der knappen

Tilbake i butikken for å bytte Grohe- med Geberit-knapp

Noe som i mitt hode er en smal sak. Men som i virkeligheten viser seg å være mye mer komplisert

For det er ikke så viktig hva det er bilde av på utsiden av knappen. Som jeg jo har vært så smart å ta bilde av, med telefonen min

Det er nemlig to varianter inni der. Inni sisterna. Selv om det er Geberit hele veien gjennom

Vi har altså fortsatt ikke trykknapp til doen

Jeg vil anbefale produktdesignere om å av og til ha et inspirasjons- og delingsseminar sammen. Sånn for å få litt inspirasjon fra og dele litt med hverandre. På hvordan ting skal se ut inni. Finne en slags standard liksom

For det jeg lærte i sangen da jeg var liten - inni er vi like - det stemmer ikke

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det snør

Kjære Trude Mostue

Høstutstillingen neste?